دسته بندی محصولات

نمایندگی دستمال کاغذی پاپیا در تهران

نمایندگی دستمال کاغذی پاپیا در تهران

دستمال کاغذی پاپیا

دستمال کاغذی پاپیا محصولی با کیفیت می باشد که از الیاف سلولوزی صد در صد پنبه توسط مجهز ترین دستگاه های به روز دنیا تولید می شود و در سراسر جهان توزیع می گردد. این محصول که در بسته بندی های متنوع و مختلف عرضه می گردد  دارای مصرف کنندگان بسیاری در سراسر کشور می باشد. بسیاری از فروشگاه ها و مراکز پخش دستمال کاغذی پاپیا این محصول را به دست مشتریان می رسانند اما تعداد محدودی از این شرکت ها هستند که با توجه به نیاز کامل مشتری این محصول را عرضه می نمایند. 

نمایندگی دستمال کاغذی پاپیا در تهران

شهر تهران به عنوان پرمصرف ترین محصولات بهداشتی  در کشور است که به  همین دلیل تنوع این محصولات خصوصا سلولوزی بسیار است. انواع برند با کیفیت مانند پاپیا در تهران موجود و به فروش می رسند. افراد بسیاری می باشند که برای خرید تعداد بالا و یا حتی کم این محصول راهی بازار می شوند. اما مطمئنا در زمان خرید محصولات دستمال کاغذی پاپیا با مشکلاتی روبه رو می شوند. بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای خرید این محصول ، خرید از نمایندگی آن است که در شهر تهران شرکت تامین فلات به عنوان نمایندگی فروش دستمال کاغذی پاپیا فعالیت می نماید. این شرکت که فروشنده ملزومات اداری می باشد تمامی محصولاتی را که اعم از خوراکی،شوینده و بهداشتی و تحریر در محیط کار قابل استفاده است را به فروش می رساند که این فروش با ارائه ی فاکتور رسمی در جهت خرید سفارش اداری سازمان ها و شرکت ها به صورت فروش سازمانی انجام می گردد. 

خرید عمده دستمال کاغذی پاپیا در شرکت تامین فلات

شرکت تامین فلات بر اساس نیاز مشتریان خود در مورد مقدار و مدل مصرف دستمال کاغذی انواع مختلف این محصول را با ارزانترین قیمت عمده به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت پاپیا خریداری  نموده و با امکان مرجوعی بلامانع  به صورت رایگان تا سقف خریدی که برای کالا در نظر گرفته است  به مشتریان محترم اداری و غیر اداری خود تقدیم می نماید. 

انواع دستمال کاغذی پاپیا قابل فروش در شرکت تامین فلات

همان طور که گفته شد شرکت تامین  فلات  انواع دستمال کاغذی پاپیا را بر اساس نیاز مشتری به فروش می رساند. انواع دستمال کاغذی موجود  در شرکت تامین فلات به شرح زیر می باشد:

دستمال کاغذی حوله ای 

دستمال کاغذی توالت

دستمال کاغذی رومیزی

• دستمال کاغذی اقتصادی

تمامی این محصولات در انواع تعداد رول ، برگ، بسته بندی قابل ارائه به مشتریان می باشند. 

فروش عمده دستمال کاغذی پاپیا با ارزانترین قیمت

بیشتر مشتریان شرکت تامین فلات مسئولین خرید ادارات و سازمان ها هستند که انواع دستمال کاغذی پاپیا را با تعداد های بسیار بالا خریداری می نمایند. شرکت تامین فلات نیز به عنوان نمایندگی دستمال کاغذی پاپیا مقدار مورد نیاز مشتریان محترم خود را به صورت عمده و در بسته بندی بسیار مستحکم به ایشان تقدیم می نمایند. بیشترین مدل خریداری شده توسط شرکت ها و سازمان ها از دستمال کاغذی پاپیا دستمال کاغذی توالت در رول های 2،4،8،12  رول است. و در کنار این محصول  دستمال کاغذی رومیزی و اقتصادی با تعداد برگ 200،300،500 برگ که  در مرتبه دوم  قرار می گیرد و حوله ای  با تعداد رول 2،3،4،6 رول است که در سومین مرتبه قرار دارد. شرکت تامین فلات  این محصولات را با ارزانترین قیمت برای مشتریان محترم از کارخانه  خریداری و به فروش می رساند.