دسته بندی محصولات

خودکار نوک نمدی چیست؟

خودکار نوک نمدی چیست؟

معرفی خودکار یا روان نویس نوک نمدی

این محصول نوعی روان نویس نوشتاری است که به عنوان یکی از وسائل نوشت افزاری صنعتی که برای طراحی و نقاشی نیز از آن استفاده می شود،شناخته شده است.از این خودکار یا روان نویس برای نوشتن و یا طراحی بر روی کاغذ، شیشه،فلز و پلاستیک می توان استفاده  نمود.

فرآیند مکانیکی روان نویس نوک نمدی

این فرآیند  بسیار ساده می باشد. جوهر در این محصول از فشنگ و یا فتیله ای که آغشته به این جوهر است به نوک قلم که دارای منفذ می باشد، منتقل می شود و بعد بر روی شی مورد نظر مانند:شیشه، کاغذ و یا هر کدام از وسائلی که برای طراحی و نوشتن استفاده می شود نقش می بندد.

به چه دلیل به این خودکار نمدی گفته می شود؟

زیرا نوک این خودکار از جنس نمد یا پلاستیک ساخته می شود و ظاهر کلی آن نیز شبیه به دیگر وسایل نوشت افزاری می باشد .

مشخصات یک خودکار یا روان نویس نوک نمدی با کیفیت

• نوک بدون سائیدگی

• مناسب برای طراحی و یا نقاشی

• دارای استحکام بالا

• مقاوم در برابر لکه و جوهر مبتنی بر آب

برند های تولید کننده روان نویس نوک نمدی

روان نویس یا خودکار نوک نمدی توسط  شرکت ها و برند های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. که از معتبر ترین و با کیفیت ترین این برند ها:

• استدلر

• پنتر

• سی کلاس

• کینگ

• اسکول فنس

• استابلیو

• بیک

• پیکاسو

می باشند که این محصول را در طرح ها و انواع رنگ با تعداد های مشخص و مختلف در بازار به فروش می رسانند.

فروش روان نویس نوک نمدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در شرکت تامین فلات

هر کالایی که در دسته لوازم تحریر قرار می گیرد دارای فروشندگان زیادی است که این محصولات را با کیفیت و قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. در تهران شرکتی به نام تامین فلات در زمینه ی فروش ملزومات اداری فعالیت می نماید که کالاهای مورد درخواست در سفارش اداری سازمان ها و شرکت ها را به صورت فروش سازمانی و با ارائه فاکتور رسمی  تقدیم خریداران می نماید. روان نویس نوک نمدی نیز یکی از این کالاها ست که با ارزانترین قیمت در نوع با کیفیت ترین آن به فروش می رسد. این محصول در رنگ های پرکاربرد  و پر استفاده ی آن موجود می باشد.

تفاوت خودکار و یا روان نویس نوک نمدی با خود نویس

تفاوت این دو در طراحی بدنه، جوهر استفاده شده و کاربرد  آن ها می باشد. مثلا جوهر استفاده شده در روان نویس نوک نمدی بسیار رنگارنگ است ولی در خودنویس تنوع رنگی محدود می باشد. جوهر روان نویس نوک نمدی به سرعت خشک می شود، اما درخود نویس  این مسئله زمان بر است که این موضوع به عنوان مزیت برای خودکار نوک نمدی محسوب می شود.طراحی خود نویس به صورتی کلاسیک انجام می شود اما در خودکار نوک نمدی این موضوع بسیار ساده است و بدنه ی آن مانند یک مداد سبک تولید می شود. 

تفاوت روان نویس معمولی با روانس نویس نوک نمدی

بزرگترین تفاوت این دو کالا بر اساس طراحی نوک آن هاست. روان نویس معمولی نوکی ظریف تر و کوچک تر از دارد که این موضوع برای نویسندگان بسیار حائز اهمیت می باشد و ان را محبوبت تر می نماید. اما در روان نویس نوک نمدی نوک طراحی شده پهن تر است. جوهر روان نویس جذب کاغذ می شودو رد جوهر بر روی کاغذ و یا مقوا کاملا واضح است. در روان نویس نوک نمدی به دلیل داشتن نوک پهن تر رد بیشتری نسبت به معمولی دارد . اما در هر دوی این محصولات خطوط و اشکال به جا مانده بر روی کاغذ زیبا و جذاب است و انتخاب هر کدام از آن ها بسیار سلیقه ای می باشد.

در آخر

خودکار و روان نویس های نوک نمدی بیشتر مورد استفاده طراحان و نقاشان می باشند و مناسب استفاده ی روزمره کمتر هستند. به این دلیل که دارای نوک هایی حساس هستند که نیاز به مراقبت بیشتر دارند.