دسته بندی محصولات

خرید مستقیم دستمال کاغذی از کارخانه تنو

خرید مستقیم دستمال کاغذی از کارخانه تنو

دستمال کاغذی تنو چه نوع محصولی است؟

تنو محصولی مقرون به صرفه که برای ایجاد دسترسی آسان تمامی افراد به دستمال کاغذی برای داشتن زندگی ایمن تر و پاکیزه تر تولید شده است. کیفیت و هزینه مناسب دو ویژگی مهم محصولات تنو می باشد که نه تنها در بازار ترکیه در ابتدا،بلکه در بازار ایران و دیگر نقاط جهان نیز با موفقیتی بی نظیر در زمینه ی فروش محصولاتش مواجه می باشد. این برند در سال 2013 که مقارن با 1392 است با مدیریتی هدفمند توسط شرکت پارس حیات وارد بازار ایران شده است. از دیگر ویژگی های این برند که باعث شده مصرف کنندگان بیشماری را داشته باشد می توان به:

• قدرت جذب بالای آب

• سایز مناسب دستمال برای استفاده

• استحکام کافی

• فاقد پرز

• بدون خاصیت پودر شدگی در برابر آب

اشاره نمود.

انواع دستمال کاغذی تنو

تنو در زمینه ی تولید دستمال کاغذی دارای تنوع بسیاری است که هر کدام از دسته های دستمال کاغذی شامل مدل های مختلفی نیز می باشند. 

دستمال کاغذی جعبه ای تنو

محصولات این دسته دارای تعداد برگ های :200 برگ و 300 برگ است که در جعبه های مقوایی با انواع طرح های زیبا قرار دارند. دستمال رومیزی تنو قابل استفاده در اتومبیل نیز است. 

دستمال کاغذی فلکسی یا  اقتصادی تنو

دستمال کاغذی اقتصادی تنو یک محصول کاملا مقرون به صرفه است که به صورت 500 برگ در یک بسته نایلونی به صورت تک و یا در پک های خانواده با تعداد بسته ی 8 عددی به فروش می رسد.

دستمال توالت  یا دلسی رولی تنو

دستمال توالت تنو به صورت رول های متفاوت از کمترین رول 2 عددی تا 24 رول در بسته های نایلونی و با دو مدل ساده و معطر تولید می شود.

دستمال حوله ای تنو

این مدل از دستمال های تنو  بیشتر در محیط آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی برای خشک نمودن دست مورد استفاده قرار می گیرد . دستمال حوله ای تنو در بسته های نایلونی با تعداد رول های 2،4،6، به فروش می رسند. 

کارخانه تولید دستمال کاغذی تنو

در سال 1390 شرکت پارس حیات در استان زنجان کارخانه بزرگ تولید محصولات سلولوزی را دایر کرد که در ابتدا پوشک مولیفکس و نوار بهداشتی مولپد را تولید می نمودند. اما در سال 1392 بعد از مدت کوتاهی خط تولید دستمال کاغذی با نام های تجاری پاپیا و تنو در ابهر زنجان ایجاد شد که با استقبال بی نظیری مواجه شد. دستمال های تنو از تیشوی ترک مرغوب که از خارج وارد ایران می شود با به روز ترین دستگاه های تولید کننده، تولید و به بازار عرضه می شود.

خرید مستقیم دستمال کاغذی تنو از درب کارخانه توسط تامین فلات

امروزه خرید دستمال تنو را به راحتی می توان از هر فروشگاه و یا فروشنده عمده انجام داد. اما بسیاری از مصرف کنندگان مانند سازمان ها و شرکت ها می باشند که برای خرید ملزومات اداری خود نیاز به فاکتور رسمی  دارند. و یا حتی به دلیل مصرف زیاد این محصول، می خواهند آن را با ارزانترین قیمت عمده تهیه نمایند.شرکت تامین فلات به عنوان بزرگترین تامین کننده ملزومات اداری سازمان ها و شرکت ها دغدغه ی خرید دستمال را برای مسئولین خرید آسان نموده و با خرید مستقیم این محصول از درب کارخانه  که با ارزانترین قیمت عمده می باشد،  در تهیه ی سفارش اداری ایشان به صورت فروش سازمانی در کنار این عزیزان قرار دارد. خریداران محترم این محصول می توانند برای سفارش از طریق سایت شرکت و یا تماس با کارشناسان فروش با گرفتن تمامی اطلاعات لازم در مورد این کالا اقدام نمایند.