دسته بندی محصولات

خرید عمده انواع محصولات اکتیو

خرید عمده انواع محصولات اکتیو

مواد شوینده موادی هستند که از آن ها برای از بین بردن کثیفی، چربی و همچنین ضد عفونی کردن سطوح، البسه و … استفاده می شود. به طور کلی انواع مختلفی از مواد شونیده در بازار موجود است که برای کارهای مختلف نظافتی استفاده می شوند. در این بین بسیار حائز اهمیت است که مواد شوینده ای که استفاده می کنیم از چه ماده ای ساخته شده زیرا برخی از مواد شوینده با ماده خشن فرموله می شوند و برای محیط مضر هستند. 

مواد شوینده از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین مواد شیمیایی در خانه ها می باشد و هنگامی که افراد برای خرید ماهانه خود به فروشگاه می روند، بخشی از خرید ماهانه افراد شامل مواد شوینده می شود. همچنین بخش بزرگی از قفسه های فروشگاه ها نیز مشمول مواد شوینده است. هنگامی که بخش بزرگی از خرید ما مواد شوینده می باشد بهتر است بدانیم چه برندی را خریداری نماییم و مواد شوینده مد نظر از چه موادی تشکیل شده است. 

پیشنهاد ما به شما محصولات اکتیو می باشد. شرکت اکتیو در سال 1386 با هدف تولید محصولات شوینده و بهداشتی تاسیس شد و با تولید طیف وسیعی از محصولات شوینده در موارد زیر فعالیت می کند. 

  • بهداشت خانگی 
  • بهداشت شخصی
  • بهداشت البسه 
  • بهداشت کودک 

محصولات اکتیو به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت ارزان طرفداران زیادی دارد. اگر قصد خرید عمده محصولات اکتیو را دارید می توانید تا انتهای مقاله با ما باشید. 

خرید عمده انواع مایع ظرفشویی اکتیو 

یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین مواد شوینده، مایع ظرفشویی است. مایع ظرفشویی برای شستن ظرف ها به صورت دستی یکی از پر مصرف ترین مواد شوینده در دنیا به حساب می آید. مایع ظرفشویی اکتیو در رایحه های مختلف از جمله لیمو، انگور، پرتقال و توت فرنگی تولید و به بازار عرضه می شود. مایع ظرفشویی در واقع مواد شوینده ای است که مولد کف است و برای حذف چربی ها و بقایای مواد غذایی از روی ظروف به کار برده می شود.

انواع وزن مایع ظرفشویی اکتیو شامل:

  • مایع ظرفشویی 750 گرم اکتیو 
  • مایع ظرفشویی 2000 گرم اکتیو 
  • مایع ظرفشویی 3500 گرم اکتیو 

معرفی چند مدل از مایع ظرفشویی اکتیو 

مایع ظرفشویی اکتیو با قدرت و سرعت پاک کنندگی قوی و سریع موجب از بین رفتن چربی ها و غذاهای باقی مانده در ظروف می شود. ملیع ظرفشویی اکتیو دارای انواع رایحه های متنوع در وزن های گوناگون می باشد. در ادامه به معرفی چند مدل از پر فروش ترین مایع ظرفشویی اکتیو می پردازیم. 

مایع ظرفشویی اکتیو

مایع ظرفشویی 2000 گرمی اکتیو 

مایع ظرفشویی اکتیو سبز که همان مایع ظرفشویی اکتیو حاوی گلیسرین می باشد، سازگار با پوست دست ها می باشد و علاوه بر شستن سریع چربی ها، از روی ظروف نیز به سرعت پاک می شود. همین مسئله موجب صرفه جویی در مصرف آب نیز می شود. 

مایع ظرفشویی 3500 گرمی اکتیو 

مایع ظرفشویی طلایی اکتیو و مایع ظرفشویی حاوی گلیسیرین اکتیو دارای غلظت بالا و همچنین پاک کنندگی قوی می باشد. مایع ظرفشویی اکتیو با قدرت پاک کنندگی بالا موجب از بین رفتن چربی ها از روی ظروف حتی پس از 24 ساعت می شود. این وزن مایع ظرفشویی به عنوان مایع ظرفشویی اکتیو 4 لیتری نیز در بازار نام برده می شود. 

مایع ظرفشویی 750 گرمی اکتیو 

این وزن از مایع ظرفشویی مناسب برای استفاده در آشپزخانه بر روی سینک می باشد. مایع ظرفشویی اکتیو قرمز که دارای رایحه توت فرنگی می باشد یکی از مدل های این وزن می باشد. از رایحه های دیگر این وزن می توان به لیمو، پرتقال، انگور اشاره کرد. 

قیمت مایع ظرفشویی اکتیو 

قیمت مایع ظرفشویی اکتیو با توجه به نوسان قیمت ها در حال تغییر می باشد و نمی توان قیمت ثابتی برای آن اعلام نمود. شرکت تامین فلات در نظر دارد با ارائه انواع محصولات اکتیو با قیمت مناسب، مشتریان عزیز را در یک خریدی مناسب یاری نماید. مصرف کنندگان می توانند خرید عمده مایع ظرفشویی اکتیو و همچنین برای اطلاع از قیمت مایع ظرفشویی اکتیو 2 لیتری و همچنین قیمت مایع ظرفشویی اکتیو 4 لیتری به سایت و یا تماس با کارشناسان این شرکت مراجعه نمایند. 

ویژگی های مایع ظرفشویی مناسب

  • مایع ظرفشویی می بایست قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد. 
  • مایع ظرفشویی باید غلیظ و با صرفه باشد. 
  • قدرت کف کنندگی بالایی داشته باشد. 
  • دارای ph خنثی باشد تا موجب سوزش پوست دست نشود. 
  • با آب کشی ظروف به راحتی پاک شود. 
  • دارای رایحه ی خوشی باشد. 

کاربردهای دیگر مایع ظرفشویی 

از مایع ظرفشویی علاوه بر شستن ظروف می توان برای کارهای دیگر نیز استفاده نمود. از جمله ی این کارها می توان به موارد زیر اشاره نمود. 

  1. برای پاک کردن لکه چربی از روی لباس می توان از مایع ظرفشویی استفاده کرد.
  2. شستن کف سرویس بهداشتی و آشپزخانه 
  3. درخشان کردن زیور آلات 
  4. تمیز کردن مبلمان فلزی
  5. تمیز کردن شانه ها و برس 
  6. ضدعفونی کردن میوه ها 
  7. پاک کردن لکه های روی فرش و موکت 
  8. تمیز کردن لکه های روغن در کف پارکینگ 
  9. پاک کردن کابینت های آشپزخانه 

انواع پاک کننده سطوح اکتیو 

با توجه به سطوح مد نظر برای تمیز کردن، می توانید شوینده مورد نیاز را خود را انتخاب و از آن استفاده نمایید. در ادامه مطالب به شرح انواع پاک کننده سطوح اکتیو می پردازیم.

انواع پاک کننده سطوح اکتیو

چند منظوره اکتیو 

چند منظوره اکتیو یک پاک کننده قوی انواع سطوح است که با ایجاد لایه ای بر روی سطوح بدون بر جای گذاشتن لکه، سطح را درخشان و پاکیزه می کند. چندمنظوره اکتیو در وزن 700 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه می شود. اسپری چند منظوره اکتیو یکی از محصولات پر مصرف و پر کاربرد در کلیه مکان ها می باشد. برای خرید عمده چند منظوره اکتیو با قیمت ارزان از شرکت تامین فلات یکی از مراکز پخش پاک کننده چند منظوره اکتیو  در شهر تهران و همچنین اطلاع از قیمت چند منظوره اکتیو می توانید به سایت تامین فلات و یا تماس با کارشناسان فروش این شرکت مراجعه نمایید. 

شیشه شوی اکتیو 

شیشه شوی اکتیو حاوی مواد روان کننده برای از بین بردن چربی ها و لکه ها که موجب پاک شدن سریع شیشه می شود. شیشه شور اکتیو تا مدت زیادی کارایی خود را حفظ کرده و همچنین مانع نشست بخار بر روی شیشه خواهد شد. شیشه پاک کن اکتیو با قیمت ارزان در شرکت تامین فلات موجود و آماده ارسال می باشد. جهت خرید شیشه شوی اکتیو با قیمت ارزان از شرکت تامین فلات یکی از مراکز پخش محصولات اکتیو در شهر تهران و برای مشاهده قیمت شیشه شوی اکتیو به سایت تامین فلات مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت شیشه پاک کن اکتیو با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید. 

سفید کننده اکتیو 

سفید کننده اکتیو جهت تمیز کردن، سفید کردن و ضدعفونی کردن انواع سطوح از جمله سرویس های بهداشتی، توالت فرنگی، سینک های دستشویی و ظرفشویی، دیوارها، کف زمین و انواع البسه به کار می رود. مایع سفید کننده اکتیو در وز های 750 گرم، 1000 گرم، 4000 گرم تولید و روانه بازار می شوند. مایع سفید کننده اکتیو 4 لیتری به دلیل بالا بودن مقدار آن بسیار مناسب برای مصرف کنندگانی که از سفید کننده اکتیو به طورمداوم استفاده می کنند، می باشد. مایع سفیدکننده اکتیو در دو مدل سفید کننده اکتیو معطر و سفید کننده اکتیو معمولی می باشد. برای خرید عمده سفید کننده اکتیو از تامین فلات یکی از مراکز پخش شهر تهران با قیمت ارزان و همچنین اطلاع از قیمت سفید کننده اکتیو به سایت تامین فلات و یا تماس با کارشناسان فروش این شرکت مراجعه نمایید. 

جرم گیر اکتیو 

جرم گیر اکتیو یکی از محصولات پر فروش این برند است که به وسیله جرمگیر اکتیو می توان سطوحی که مدت ها تمیز نشده و دارای لکه و زردی می باشد را تمیز و پاکیزه نمود. جرم گیر دستشویی اکتیو موجب درخشان شدن سرویس بهداشتی و همچنین ضد عفونی کردن آن جا می شود. برای خرید عمده جرم گیر اکتیو با قیمت ارزان و مناسب از تامین فلات یکی از مراکز پخش در شهر تهران و همچنین اطلاع از قیمت جرم گیر اکتیو با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

مایع دستشویی اکتیو 

مایع دستشویی اکتیو با فرمولاسیون به روز در فرمول های متنوع حاوی ویتامین های A-B-E-F و همچنین روغن شی باتر در رنگ های مایع دستشویی اکتیو سبز، مایع دستشویی اکتیو بنفش، مایع دستشویی اکتیو سفید و همچنین مایع دستشویی کرمی اکتیو و مایع دستشویی صدفی اکتیو  می باشد. مایع دستشویی اکتیو کرمی و مایع دستشویی اکتیو 2 لیتری یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین محصولات مایع دستشویی می باشد. برای خرید عمده مایع دستشویی اکتیو با قیمت ارزان از تامین فلات یکی ار مراکز پخش محصولات اکتیو در شهر تهران می توانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید. 

پودر لباسشویی دستی و ماشین اکتیو 

پودر لباسشویی اکتیو در دو مدل دستی و ماشین برای از بین کثیفی بکار برده می شود و از چرک مردگی البسه جلوگیری می کند. پودر لباسشویی ماشین اکتیو تمامی جرم ها و کثیفی های حل نشده در آب را همانند یک تور جمع کرده و مانع از نشت چرک بر روی لباس خواهد شد. 

  • پودر لباسشویی دستی دارای وزن 500 گرم 
  • پودر لباسشویی ماشین دارای وزن های 500 گرم و 2000 گرم 

می باشند. 

فروش محصولات اکتیو در تامین فلات 

برای خرید محصولات اکتیو با قیمت ارزان و مناسب در شرکت تامین فلات یکی از مراکز پخش محصولات اکتیو در شهر تهران می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و برای اطلاع از قیمت محصولات اکتیو با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید. شرکت تامین فلات در نظر دارد با ارائه انواع محصولات اکتیو با نازلترین قیمت و بدون واسطه به مصرف کنندگان آن ها را جهت خریدی مناسب یاری نماید.