دسته بندی محصولات

آشنایی با شرکت تنو

آشنایی با شرکت تنو

تنو دستمال کاغذی محبوب و پر فروش

شرکت سهامی حیات کیمیا در کشور ترکیه یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات سلولوزی در جهان می باشد که در زمینه ی تولید پوشک بچه کار خود را آغاز نموده و در حال حاضر به بیش از 90 کشور در جهان محصولات خود را صادر می نماید. شرکت پارس حیات زیر مجموعه ی شرکت مادر یعنی حیات کیمیا  است که در ایران محصولات سلولوزی خود را با نام مولفکس و مولپد در سال 1390 تولید  نمود و کار خود را با این دو محصول در زمینه ی تولید پوشک بچه و نوار بهداشتی آغاز کرد. بعد از مدتی یعنی در سال 1392 خط تولید دستمال کاغذی با نام های تنو و پاپیا را  راه اندازی نمود و توانست بخش بزرگی از مصرف کنندگان محصولات سلولوزی را با خود در کشور همراه نماید. 

ویژگی مهم  شرکت تولید کننده دستمال کاغذی تنو 

یکی از موارد مهم در زمینه ی تولید محصولات سلولوزی این است که محصولاتی با کیفیت را تولید نموده و در کنار کیفیت بتوانی آن را با قیمتی مناسب نیز در بازار به فروش رسانی. شرکت پارس حیات شعار مهمی را در این زمینه دارد که به این صورت می باشد،کیفیت بالا قیمت مناسب. همین  دو موضوع نیز سبب شده تا این شرکت بتواند دو برند مطرح خود را که دستمال کاغذی تنو و دستمال کاغذی پاپیا نام دارد به راحتی در بازار  به فروش رساند و مصرف کنندگان بیشماری را داشته باشد.

خصوصیات دستمال کاغذی تنو چیست؟

هر مصرف کننده ای که حتی برای یک بار از محصولات تنو استفاده کرده باشد به خوبی می داند که این دستمال دارای چه ویژگی هایی است. ویژگی هایی که سبب شده تا این برند جای خود را در بیشتر خانه ها باز نماید شامل:

• نرمی و لطافت هر برگ دستمال

• فاقد مواد حساسیت زا برای پوست بدن

• استحکام کافی در زمان استفاده

• دارای سایز مناسب در هر مدل 

• بدون پرز دهی 

• بدون ایجاد خاصیت پودر شدگی در برابر آب

دستمال کاغذی تنو از چه ماده ای تولید می شود؟

همان طور که می دانیم و از نامش مشخص است  محصولات سلولوزی از الیاف سلولوزی تولید می شوند. اما تولید کننده ها می توانند برای سود بیشتر کار خود این مواد را با موادی مصنوعی نیز ترکیب نموده و به فروش برسانند که البته ترکیب دو ماده با هم برای مصرف کننده کاملا مشخص می شود و یکی از بزرگترین مشخصه های آن ایجاد حساسیت های پوستی در زمان استفاده می باشد و یا اینکه دستمال در زمان برخورد با آب کاملا له و یا پودر شده و از هم جدا می شود. تولیدات دستمال کاغذی تنو از موادی که از ترکیه وارد کشور می شود استفاده می شود که الیاف صد در صد پنبه در تولید دستمال تنو می باشد. 

از کجا دستمال کاغذی تنو را می توان تهیه کرد؟

بعد از آشنایی با شرکت و دستمال کاغذی تنو نوبت ان رسیده که این محصول با کیفت را بتوانیم با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنیم. مکان های بسیاری در سطح شهر و یا کشور هستند که دستمال کاغذی تنو را به فروش می رسانند. اما اگر ما این محصول را به تعداد بالا بخواهیم چطور می توایم آن را با کترین هزینه تهیه کنیم؟

شرکت تامین فلات یکی از مکان های مورد اعتماد در زمینه ی خرید انواع ملزومات اداری است که در شهر تهران فعالیت می نماید. این شرکت بیشتر کالاهای مصرفی در سازمان و شرکت ها را به منظور تهیه ی سفارش اداری ملزومات ایشان به فروش می رساند. اما توانسته به عنوان یکی از بهترین فروشنده های دستمال کاغذی نیز به دلیل مزایای فروشی که دارد شناخته شود. این شرکت دستمال کاغذی را با ارائه ی فاکتور رسمی  به خریداران اداری خود می فروشد و در زمینه ی قیمت ارزانترین قیمت عمده را برای مشتریان اداری و غیر اداری خویش قرار می دهد. مشتریان محترم این شرکت می توانند با سقف خریدی که برای آنان مشخص شده کالای خود را به صورت رایگان و از طریق سفارش تلفنی و یا خرید اینترنتی با امکان مرجوعی بلامانع دریافت نمایند.