دسته بندی محصولات

نمایندگی زونکن متالکو در تهران

نمایندگی زونکن متالکو در تهران

زونکن اداری چیست؟

یکی از ملزومات اداری پر فایده برای نظم دهی به محل کار که نه تنها از آن در محل کار بلکه در منزل نیز می توان استفاده نمود زونکن می باشد. این وسیله که در سایزهای A4 وA5 ،A3 و B5 با عطف های 5/4 و5/7 و گاهی 8 سانت تولید می شود در رنگ های متنوع در بازار به فروش می رسد. جنس قاب زونکن از مقوای صنعتی  و یا پلاستیک است که با انواع روکش PVC،گالینگور،لمینت پوشانده می شود. اکثر زونکن ها دارای قفل، جای انگشت برای بیرون آوردن از قفسه، جای کاغذ یادداشت، جاکارتی هستند. البته برخی از زونکن ها با دیگر متعلقات مانند لبه فلزی، تیگل نیز به فروش می رسند. زونکن های ساده ارزان قیمت و زونکن های باکیفیت بنا بر مواد و متعلقاتشان گران تر می باشند. خرید زونکن با کیفیت  در کنار قیمت مناسب یکی از دغدغه های اصلی مسئولین خرید سازمان و شرکت هاست. در این مقاله قصد داریم شما را هم با یکی از با کیفیت ترین زونکن ها و هم با نمایندگی فروش این زونکن معتبر به نام شرکت تامین فلات آشنا نماییم.

انواع برند معتبر زونکن اداری

همان طور که گفته شد زونکن دارای برند های مختلف می باشد که برخی از این برند ها باکیفیت ترین زونکن های اداری را تولید و به بازار عرضه می نمایند. برخی نیز زونکنی را تولید می کنند که با توجه به قیمت، مقرون به صرفه و جواب گوی نیاز برخی از خریداران می باشد. انواع برند با کیفیت زونکن اداری شامل:

• زونکن متالکو

• کلاسیک

• متالیز

• تهران زونکن

• جامسون

• پاپکو

• آپادانا

• ووکس

• سمند

• ایران زونکن

• ایگل

• رها

• پیام

• آریا

و غیره می باشند که برند زونکن های آخر که نام برده شده زونکن هایی ساده و ارزان قیمت را تولید می نمایند.

در ادامه شما را با زونکن اداری متالکو بیشتر آشنا می نماییم.

زونکن اداری متالکو

شرکت متالیز در سال 1347 در تهران کارش را با تولید انواع قفل کلاسورهای بایگانی آغاز نموده است و بعد از چندین سال تجربه و کسب افتخارات بسیار در سال های 1379 و 1393 با به کارگیری ماشین آلات پیشرفته و بهره مندی از نیروی متخصص توانست انواع کلاسورهای بایگانی و دفتری را با نام های متالیز،متالکو و کلاسیک تولید و به بازار عرضه نماید. زونکن های متالکو یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می باشند که مصرف کنندگان این محصول کاملا با کیفیت آن آشنا بوده و از آن به عنوان یک زونکن معتبر و مقرون به صرفه یاد می نمایند.

انواع مدل های  زونکن اداری متالکو

زونکن های متالکو در دو سایز پر مصرف A4 وA5   در دو سایز عطف برای زونکن 4A که  سایز 5/4 و5/7 سانت و برای زونکن A5 سایز 5/7 تا 8 سانت است تولید می شوند. زونکن متالکو دارای مدل ساده با جنس روکش بیرونی گالینگور  و روکش داخلی لمینت که دارای قفل محکم خارجی، جای انگشت،جاکارتی و لیبل است تولید و با قیمت مناسبی به فروش می رسد. زونکن مدل دو رو فانتزی از لحاظ سایز مانند زونکن اول بوده اما از لحاظ جنس دارای روکش بیرونی و داخلی پی وی سی فانتزی، لبه فلزدار، لیبل،جای انگشت،جاکارتی و تیگل دار می باشد. مدل پی وی سی نیز محصولی ساده تر از مدل فانتزی است که این زونکن نیز از لحاظ سایز کاملا مشابه دو نوع قبلی بوده اما دارای روکش بیرونی پی وی سی کتان و روکش داخلی لمینت است،این زونکن نیز  لبه فلز،تیگل ،جای انگشت،قفل محکم خارجی، لیبل و جاکارتی را  دارد. 

نمایندگی زونکن متالکو در تهران

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد خرید یک زونکن با کیفیت  که دارای قیمت مناسب نیز است کار آسانی نیست. اما با خرید از شرکت تامین فلات به عنوان بزرگترین تامین کننده ملزومات اداری در تهران خرید زونکن کار آسانی خواهد بود. زیرا این شرکت انواع زونکن اداری باکیفیت که متالکو یکی از این برند ها است را با ارزانترین قیمت عمده به صورت فروش سازمانی جهت سفارش اداری ملزومات سازمان ها و شرکت ها با ارائه فاکتور رسمی به صورت تک عددی و یا عمده، مستقیم از تولید کننده ی این محصول بدون هیچ واسطه ای خرید و به فروش می رساند. برای خرید زونکن اداری متالکو کافی است تا از طریق سایت شرکت و یا تماس با کارشناسان فروش اقدام نمایید و با ارائه ی بهترین راهنمایی در مورد محصولات  خریدی آسان و بدون دغدغه را می توانید تجربه کنید.