دسته بندی محصولات

مقایسه برند های مختلف دستمال کاغذی

مقایسه برند های مختلف دستمال کاغذی

برند های مختلف دستمال کاغذی

یکی از پرمصرف ترین محصولاتی که به صورت روزمره از آن استفاده می نماییم دستمال کاغذی می باشد که در انواع مختلف برای مورد استفاده ی ما  تولید شده و در بازار عرضه می گردد. به دلیل مصرف بالای این محصول برند های بسیار زیادی نیز هستند که این محصول را تولید می نمایند و هرکدام در بازار ادعای بهترین و بالاترین کیفیت را در تولید دارند. اما در بین این همه برند کدام یک مورد قبول ما مصرف کننده ها است که رضایت ما را می تواند جلب نماید؟ البته بعد از کیفیت محصول حتما گزینه ی قیمت آن نیز مطرح است، زیرا ممکن است که یک دستمال کاغذی دارای کیفیت بالایی باشد اما قیمت بالایی نیز داشته باشد که برای ما مصرف آن مقرون به صرفه نمی شود. بنابر این بهتر است مکانی را نیز پیدا نماییم تا بتوانیم باکیفیت ترین دستمال ها را با بهترین قیمت از آنجا تهیه نماییم.

فروشنده ی برتر انواع دستمال کاغذی در تهران

همان طور که گفته شد یک دستمال کاغذی در کنار کیفیت باید قیمت مناسبی را نیز داشته باشد. مکان های زیادی مانند بازار و فروشگاه های زنجیره ای هستند که انواع دستمال کاغذی را به فروش می رسانند. اما بهترین مکانی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد شرکتی به نام تامین فلات می باشد که در تهران  ملزومات اداری سازمان ها و شرکت ها را در جهت سفارش اداری ایشان به فروش می رساند. این شرکت تمامی  آنچه که در محیط اداری مورد استفاده قرار می گیرد را با بهترین کیفیت موجود داشته و با ارائه ی فاکتور رسمی و با ارزانترین قیمت تقدیم مشتریان اداری و غیر اداری خویش می نماید. 

انواع برند با کیفیت دستمال کاغذی 

برند های بسیاری در کشور کار تولید دستمال کاغذی را بر عهده دارند اما برخی از این برند ها توانسته اند که در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت  برخوردار باشند. این برند ها شامل:

• دستمال کاغذی سافتلن

• دستمال کاغذی تنو

• دستمال کاغذی چشمک

• دستمال کاغذی فول تایم

• دستمال کاغذی  پاپیا

• دستمال کاغذی شکوه

• دستمال کاغذی اکتیو

• دستمال کاغذی کیولین 

می باشند که در اینجا به ترتیب قرار نگرفته اند  و برند های بیشتری نیز  شامل این دسته هستند که فقط ما به چندین نمونه در این مقاله اشاره خواهیم کرد. 

دستمال کاغذی سافتلن

دستمال کاغذی سافتلن یکی از معروفترین دستمال های بازار می باشد که به دلیل داشتن کیفیت بالا در استفاده از تیشوی صد در صد پنبه در کنار مدل های متنوع از دستمال توانسته این محبوبیت را به دست آورد. دستمال های رومیزی سافتلن در جعبه های بسیار زیبا و با تعداد برگ های 200 و 300 برگ  که به صورت لایه های 3 تایی و 2 دوعددی  در سایز استاندارد برگ کاغذی یعنی 20 در 20 سانتی متر تولید شده اند و از لطافت و قدرت جذب بالای آب برخوردار هستند. از دیگر تولیدات دستمال کاغذی سافتلن دو مدل حوله ای و توالت است که هر کدام  دارای 4 لایه برگ دستمال با لطافت بالا تولید شده است. 

دستمال کاغذی تنو

دستمال های تنو محصولاتی با کیفیت و مقرون صرفه در بازار هستند که مصرف کنندگان این محصول آن را با این دو خصوصیت می شناسند. تولیدات اصلی شرکت تنو در کشور ترکیه می باشد که در ایران نیز تحت لیسانس آن کشور این محصولات تولید می گردند. تنو دارای مدل های رومیزی،توالت،حوله ای و اقتصادی است که دستمال های اقتصادی بیشترین مصرف را در بین دیگر مدل را دارا هستند. دستمال های رومیزی تنو دارای 300 و 200 برگ هستند که از 2 لایه برگ با لطافت و مقدار جذب مناسب آب تولید می شوند. دستمال های اقتصادی نیز همانند رومیزی ها تولید شده و فقط از لحاظ تعداد برگ 500 عددی متفاوتند. دستمال های توالت و حوله ای نیز هر کدام از تعداد لایه های 3 لایه  با قدرت جذب بالای آب خصوصا در دستمال حوله ای تولید می شوند.

دستمال کاغذی چشمک

برند  چشمک نیز یکی دیگر از دستمال کاغذی های پرطرفدار در بین مصرف کنندگان می باشد که محصولات خود را در سه مدل رومیزی،توالت و حوله ای تولید می نماید. دستمال های رومیزی چشمک با تعداد لایه ای   2 عددی  200 و 300 برگ  در جعبه های زیبا و شیک تولید می شوند و دربین برند های مطرح این برند از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. دستمال های توالت و حوله ای نیز با تعداد لایه ی 3 عددی که از نرمی و لطافت در کنار قدرت جذب آب برخوردار است در رول های متنوع 2 و 4 رول می باشند.

دستمال کاغذی پاپیا

برند محبوب و شناخته شده ی دستمال کاغذی پاپیا که تولید شرکت پارس حیات می باشد و مانند تنو تحت لیسانس کشور ترکیه است که دستمالی با کیفیت و اقتصادی در نظر بیشتر مصرف کنندگان در محصولات سلولوزی می باشد. دستمال های این برند در بسته های رومیزی 200 و 300 برگ و دستمال اقتصادی 500 برگ که در بسته های خانواده قرار می گیرد تولید می شوند. تعداد لایه های برگ دستمال رومیزی پاپیا  2 لایه و در سایز 20 در 20.5 سانتی متر می باشند. دستمال های توالت و حوله ای نیز دارای 3 و 5 لایه برگ که از نرمی و لطافت مناسبی برخوردار است تولید می شوند. دستمال های توالت و حوله ای دارای تنوع رول در یک بسته هستند که شامل:2،4،6،8،12،24 رول می باشند. 

 

دستمال کاغذی فول تایم

یکی از برند های جدیدی که توانسته با ورود نظر های بسیاری را به خود جلب نماید دستمال کاغذی فول تایم است که در کنار کیفیت بالا از قیمت بسیار ارزانی نسبت به دیگر برند های مطرح برخوردار می باشد. این برند تولیدات رومیزی خود را در جعبه های بسیار ساده و شیک با تعداد برگ 200 و 300 برگ 2 لایه  در اندازه ی 20 در 20 استاندارد دستمال و همچنین دستمال اقتصادی خود را با تعداد برگ 500 عددی در بازار به فروش می رساند. دستمال توالت فول تایم در بسته های 2،4،8،12،24 عددی با تعداد لایه های 3 لایه و همچنین دستمال حوله ای فول تایم با تعداد رول های 2 و 4 رول که دارای 3 لایه برگ دستمال با لطافت بالا و قدرت جذب بالای آب می باشند تولید و در بازار عرضه می شوند. 

دستمال کاغذی شکوه

یکی از قدیمی ترین برند ها در حوزه محصولات سلولوزی  برند دستمال کاغذی شکوه است که انواع مدل دستمال کاغذی را در مدل های:رومیزی،اقتصادی،توالت،حوله ای،جیبی  تولید می نماید. این برند با کیفیت و مقرون به صرفه نیز طرفداران خود را ازقدیم دارد. دستمال های رومیزی و اقتصادی این برند با تعداد 200 و 300 و 500 برگ  با تعداد لایه ی 2 عددی در سایز 20 در 20.5 سانتی متر تولید می شوند. دستمال توالت نیز با تعداد رول 2،4،6،12 رول که دارای 4 لایه است تولید می شود. دستمال حوله ای نیز دارای بسته های 2 و 4 رول می باشند که هر برگ دارای 3 و 4 لایه برگ تیشوی پنبه ای با قدرت جذب بالای آب تولید شده است. 

دستمال کاغذی کیولین

یکی دیگر از برند های جدید در بازار  دستمال کاغذی کیولین است که در بسته بندی بسیار ساده و شیک محصولات خود را در بازار عرضه می نماید. این دستمال کاغذی نیز دارای کیفیت مناسب  و قیمت بسیار مقرون به صرفه است که بیشتر دستمال های خود را به صورت اقتصادی در بسته های مختلف به فروش می رساند. دستمال های رومیزی کیولین با تعداد برگ 100 و 150 برگ دو لایه هستند که در بسته بندی جعبه ای قرار دارند. دستمال های اقتصادی نیز با تعداد برگ 250 برگ دو لایه و یا همان 500 برگ با دو مدل اقتصادی و اقتصادی اکونومی در تعداد بسته های مختلف خانواده در بازار به فروش می رسند. دستمال توالت نیز محصولی دیگر از کیولین است که با تعداد رول های 2،4،8،12 عددی با تعداد لایه ی 4 عدد برگ نرم و لطیف که دارای قدرت جذب بالای آب است تولید می شود. دستمال حوله ای نیز با همین تعداد لایه اما در رول های 2و 4 عددی است. 

دستمال کاغذی اکتیو

از دیگر برند های شناخته شده به دلیل تولید محصوات شوینده و بهداشتی که خط تولید جدید خود را در زمینه ی محصولات سلولوزی به تازگی آغاز نموده است برند معتبر و مطرح اکتیو می باشد که دستمال کاغذی را به صورت رومیزی، توالت و حوله ای نیز تولید می نماید. دستمال رومیزی اکتیو به صورت 100و 150 برگ دو لایه  در سایز 20 در 20 سانتی متر و دستمال توالت به صورت رول های  2،4،8،12 رول با تعداد لایه ی 3 عددی که دارای نرمی و لطافت در کنار جذب بالای آب است تولید می شوند. دستمال حوله ای نیز دارای 2 و 4 رول هستند که این محصول نیز از 3 لایه تولید شده است.