دسته بندی محصولات

خرید عمده کاغذ از کارخانه

خرید عمده کاغذ از کارخانه

خرید عمده کاغذ از کارخانه

کاغذ به عنوان یکی از پرمصرف ترین ملزومات اداری در محیط کاری است. البته این محصول در خانه و یا مراکز آموزشی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه ی کاغذ که بیشترین سایز مصرفی آن نیز  سایز A4 است معمولا ما به فروشگاه های لوازم تحریر سر می زنیم. خرید کاغذ A4 از یک فروشگاه به مقدار یک بسته یا حتی یک کارتن کار راحتیست اما اگر بخواهیم این محصول را با تعداد بالا تهیه کنیم چه راهی برای ما مناسب تر است برای اینکه بتوانیم با قیمت مقرون به صرفه تری آن را خریداری نماییم؟

در این مقاله قصد داریم با خرید بهتر و آسان تر کاغذ A4 و یا هر سایز دیگری که نیاز داریم آشنا شویم.

خرید عمده کاغذ A4

اگر ما به عنوان مسئول خرید در یک سازمان و یا شرکت هستیم برای خرید کاغذ معمولا به صورت عمده عمل می کنیم و کاغذ را با تعداد بالا تهیه می کنیم. برای تهیه ی این محصول صد در صد به بازار می رویم تا بتوانیم برند مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنیم. بیشتر فروشندگانی که کاغذ را به فروش می رسانند واسطه هایی هستند که با کارخانه تولید کاغذ در ارتباط می باشند. البته این موضوع مهم را باید گفت که کاغذ در کشور ما تولید نمی شود بلکه به صورت رول های بزرگ وارد ایران شده و با توجه به برند مورد نظر برش خورده و به دست فروشندگان کاغذ در بازار می رسد. پس به طور کلی ما به عنوان خریدار کاغذ نمی توانیم مستقیم این محصول را از خود کارخانه تهیه کنیم. 

فروش عمده کاغذ A4 

فروش کاغذ در هر سایزی و یا برندی در بازار تهران انجام می شود. در این مکان می توان هر نوع برند معتبر و یا متفرقه ای از کاغذ را یافت و با قیمت های بسیار مختلف خریداری نمود. اکثر این فروشگاه ها ادعای داشتن قیمت مناسب را دارند و برای همین باید به تک تک این مغازه ها سر زد تا بتوان قیمت مناسب را پیدا کرد که لازمه ی این کار داشتن زمان و حوصله ی بسیار برای شخص خریدار می باشد. 

قیمت عمده کاغذ A4

 در مورد قیمت کاغذ باید گفت که هر برند شناخته شده ای قیمت بالاتری را نیز دارد. مثلا کاغذ دابل A به عنوان بهترین کاغذی که در جهان مورد استفاده قرار می گیرد قیمت بالاتری نسبت به کاغذ کپی مکس و یا رزپرینت و یا هیما دارد اما حتی کاغذی در بازار به فروش می رسد که قیمتی بالاتر  از خود دابل A را داراست مثل کاغذ نویگیتور و سل پرینت که هر دوی این کاغذ ها کیفیتی شبیه به دابل A را دارند. 

پخش عمده کاغذ A4

در تهران به دلیل وجود بسیار بالای سازمان و یا شرکت های بزرگ و کوچک مصرف کاغذ نیز بسیار بالاست. به غیر از مغازه های تحریر فروشی فروشگاه هایی هستند که این محصول را به فروش می رسانند. در کنار این فروشگاه ها سایت هایی نیز وجود دارند که کاغذ را به صورت اینترنتی عمده و یا تکی با قیمت های متفاوت می فروشند. اما مرکزی در تهران وجود دارد که تمامی ملزومات تحریر،خوراکی و بهداشتی که در محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرد را با ارزانترین قیمت عمده و به صورت تکی و یا عمده به فروش می رساند.

در ادامه بیشتر با این شرکت آشنا خواهید شد و می توانید خرید کاغذ خود را بدون دغدغه و به آسانی انجام دهید.

فروش کاغذ A4 عمده در تهران

شرکت تامین فلات به عنوان اولین فروشنده ی ملزومات اداری در تهران فعالیت می نماید که انواع کاغذ را در سایزهای مختلف و با داشتن برندهای معتبر با ارزانترین قیمت عمده به فروش می رساند. این شرکت تمامی کاغذ های خود را بدون واسطه مستقیم از کارخانه تهیه نموده و با ارائه ی فاکتور رسمی و بهترین قیمت در جهت سفارش اداری مسئولین خرید به دست ایشان می رساند. تهیه ی کاغذ از شرکت تامین فلات به آسانی انجام می شود. مشتریان می توانند از طریق سایت شرکت و یا تماس با کارشناسان فروش تمامی اطلاعات لازم در مورد هر برندی را گرفته و سپس تصمیم خود را برای خرید انجام دهند. یکی از بهترین امکاناتی که این شرکت برای مشتریان خود فراهم نموده امکان مرجوعی کالا است که بعد از خرید اگر مشتری به هر دلیلی محصول را نخواست می تواند آن را به شرکت برگرداند. در صورتی که خرید از بازار و یا فروشگاه ها این امکان را برای خریدار فراهم نمی کنند. ارسال رایگان از دیگر امکانات شرکت تامین فلات برای مشتریان خود است که این موضوع هم سبب می شود تا خریدی بی دغدغه برای مصرف کننده ایجاد شود.

در این مقاله بیشتر در مورد خرید کاغذ A4 صحبت شد. خرید دیگر سایزهای کاغذ مانند A5 ویا A3 نیز به همین صورت که گفته شد انجام می شود.